FAQ
Spørsmål og svar
Her finner du våre oftest stilte spørsmål - og kanskje svaret på det du lurer på?
Hvis ikke; ta kontakt med oss
BOOKING
Hvordan booker jeg leilighet?
- Du kan komme til vår resepsjon i Gardemoens gate 1 A
- Du kan ringe til vår resepsjon (47) 73 500 700
- Du kan sende en epost til post@tlh.no
- Du kan fylle ut vårt kontaktskjema, som sendes automatisk til vår resepsjon.
- Du kan foreta en online booking på vår hjemmeside.
- Du kan booke hos Booking.com, Hotels.com eller et Reisebyrå.
- NB: Det vil bestandig være rimeligst og booke direkte til hotellet.
- Du kan ringe til vår resepsjon (47) 73 500 700
- Du kan sende en epost til post@tlh.no
- Du kan fylle ut vårt kontaktskjema, som sendes automatisk til vår resepsjon.
- Du kan foreta en online booking på vår hjemmeside.
- Du kan booke hos Booking.com, Hotels.com eller et Reisebyrå.
- NB: Det vil bestandig være rimeligst og booke direkte til hotellet.
Kan vi leie ekstrasenger?
- Vi kan tilby å sette inn ferdig oppreide ekstrasenger i leiligheten.
Ekstraseng koster kr. 250,- per natt og ferdig oppreid barneseng koster kr. 100,- per natt.
Ekstraseng koster kr. 250,- per natt og ferdig oppreid barneseng koster kr. 100,- per natt.
Tilbyr dere frokost?
- Vi tilbyr frokost på forespørsel. Vennligst kontakt vår resepsjon før ankomst på epost post@tlh.no eller telefon 73 500 700.
- Alle våre leiligheter har et stort velutstyrt utstyrt kjøkken på 10-15 kvm., hvor du kan lage og spise mat, til hvilket tidspunkt og antrekk som passer deg.
- Alle våre leiligheter har et stort velutstyrt utstyrt kjøkken på 10-15 kvm., hvor du kan lage og spise mat, til hvilket tidspunkt og antrekk som passer deg.
Tilbyr dere leiligheter for handicappede?
- Vi har leiligheter som er tilpasset til rullestolbrukere og som har handicaptoalett.
Tillater dere kjæledyr i leilighetene?
- Vi tillater kjæledyr i noen av våre leiligheter. Dette må avtales med vår resepsjon på forhånd, gjennom post@tlh.no eller telefon 73 500 700.
- Pris for kjæledyr er i fra kr. 200,- pr. døgn pr. kjæledyr.
- Hvis det er flere kjæledyr eller langtidsleie, vennligst ta kontakt med vår resepsjon for spesialpriser.
- Pris for kjæledyr er i fra kr. 200,- pr. døgn pr. kjæledyr.
- Hvis det er flere kjæledyr eller langtidsleie, vennligst ta kontakt med vår resepsjon for spesialpriser.
Hva er aldersgrensen for å bo hos dere?
- Vi har ingen aldersgrense for å booke og bo i våre leiligheter. Hvis det er mindreårige, så trenger vi aksept i fra foresatte.
Hvorfor finner jeg ingen ledige leiligheter?
- Det kan være ulike årsaker til at du ikke finner ledig leilighet akkurat på de datoene du ønsker. Hvis du opplever dette, vennligst ta direkte kontakt med vår resepsjon 73 500 700.
Har dere erfaring med forsikringssaker?
- Gjennom 30 år har vi hatt et utmerket samarbeid med alle forsikringsselskaper. Dersom du behøver et midlertidig sted å bo, grunnet vannlekkasje, brannskader eller oppussing, ta kontakt med oss og vi vil finne en møblert og meget velutstyrt leilighet som passer ditt behov.
Tilbyr dere rabatterte priser til pendlere og bedrifter?
- Jobber du for et firma som har behov for overnatting i Trondheim, kan vi tilby avtalepriser. Vennligst kontakt oss på epost post@tlh.no for et uforpliktende tilbud.
Hva er inkludert i oppholdet?
- Alle våre leiligheter har gratis trådløst Wi-Fi.
- Alle våre leiligheter har gratis kable-TV med masse kanaler.
- Alle våre leiligheter har ferdige oppreide senger og håndklær.
- Alle våre leiligheter har hårføner, strykejern og strykebrett.
- Alle våre leiligheter har vaskemaskin.
- Alle våre leiligheter har et velutstyrt kjøkken for å lage mat og spise mat. Kjøkkenet har komfyr, stekeovn, platetopp, oppvaskmaskin, kjøleskap, fryser, mikrobølgeovn, kaffetrakter, vannkoker, brødrister, miksmaster, 3 kasseroller, stekepanne, glass til alle formål, bestikk, tallerken og utstyr for å lage og spise mat
- Rengjøring ved utsjekk er også inkludert i ditt opphold.
- Våre stuepiker kommer 2 eller 3 ganger pr. uke eller etter avtale og
skifter håndklær og tar ut søppel.
- Hvis ditt opp varer lengre enn 1 uke, så kommer våre stuepiker 1 gang pr. uke og skifter sengetøy.
- Alle våre leiligheter har gratis kable-TV med masse kanaler.
- Alle våre leiligheter har ferdige oppreide senger og håndklær.
- Alle våre leiligheter har hårføner, strykejern og strykebrett.
- Alle våre leiligheter har vaskemaskin.
- Alle våre leiligheter har et velutstyrt kjøkken for å lage mat og spise mat. Kjøkkenet har komfyr, stekeovn, platetopp, oppvaskmaskin, kjøleskap, fryser, mikrobølgeovn, kaffetrakter, vannkoker, brødrister, miksmaster, 3 kasseroller, stekepanne, glass til alle formål, bestikk, tallerken og utstyr for å lage og spise mat
- Rengjøring ved utsjekk er også inkludert i ditt opphold.
- Våre stuepiker kommer 2 eller 3 ganger pr. uke eller etter avtale og
skifter håndklær og tar ut søppel.
- Hvis ditt opp varer lengre enn 1 uke, så kommer våre stuepiker 1 gang pr. uke og skifter sengetøy.
Hvorfor skal du bo hos Trondheim Leilighetshotell?
- Trondheim Leilighetshotell var et av de første leilighetshotellene i Norge og startet sin virksomhet i 1991. Vi har siden den gang kontinuerlig utviklet vårt konsept og tilbyr i dag hotelleiligheter som ingen vanlige hotellrom hos Scandic, Choice, Thon, P-Hotels eller andre hoteller er i nærheten av.
Som gjest vil du oppleve følgende fordeler ved å bo ved Trondheim Leilighetshotell.
- Sluttregningen vil alltid bli rimeligere enn et vanlig hotellrom.
- Som gjest får du mye større plass og helt andre bruksmuligheter enn et vanlig trangt hotellrom kan tilby. Dette gir deg som gjest, en opplevelse, som å bo hjemme med hotell service.
- Du får adskilt soverom, stue og kjøkken.
- Du får et velutstyrt kjøkken, som gir deg mulighet for å lage og spise mat, til hvilket tidspunkt og antrekk som passer deg.
- Du får en helt annen komfort enn et vanlig hotellrom.
- Det er stor sannsynlighet, for at du aldri har hatt et bedre hotellrom.
- Du vil føle deg som hjemme fra første stund.
- Du kan spise når det passer deg.
- Du får en suite til enkelt eller dobbeltroms pris, de fleste dager i året.
- Du får ekstremt mye for pengene
- Det er rimelig sammenlignet med et vanlig hotellrom.
- Gratis drikke av kaffe og te 24 i døgnet
- Gratis vask av klær i egen vaskemaskin og vi holder vaskepulver
- Gratis sykkelutleie.
- Gratis utleie av fotball og basketball.
- Det er det mest barnevennlige hotellet i Trondheim.
- Utenfor hotellet er det en liten kunstgress fotballbane, basketballbane og det er lekeplass for mindreårige barn, med sklier og husker med mere.
- Hver gang du overnatter ved Trondheim Leilighetshotell, sparer du penger.
Som gjest vil du oppleve følgende fordeler ved å bo ved Trondheim Leilighetshotell.
- Sluttregningen vil alltid bli rimeligere enn et vanlig hotellrom.
- Som gjest får du mye større plass og helt andre bruksmuligheter enn et vanlig trangt hotellrom kan tilby. Dette gir deg som gjest, en opplevelse, som å bo hjemme med hotell service.
- Du får adskilt soverom, stue og kjøkken.
- Du får et velutstyrt kjøkken, som gir deg mulighet for å lage og spise mat, til hvilket tidspunkt og antrekk som passer deg.
- Du får en helt annen komfort enn et vanlig hotellrom.
- Det er stor sannsynlighet, for at du aldri har hatt et bedre hotellrom.
- Du vil føle deg som hjemme fra første stund.
- Du kan spise når det passer deg.
- Du får en suite til enkelt eller dobbeltroms pris, de fleste dager i året.
- Du får ekstremt mye for pengene
- Det er rimelig sammenlignet med et vanlig hotellrom.
- Gratis drikke av kaffe og te 24 i døgnet
- Gratis vask av klær i egen vaskemaskin og vi holder vaskepulver
- Gratis sykkelutleie.
- Gratis utleie av fotball og basketball.
- Det er det mest barnevennlige hotellet i Trondheim.
- Utenfor hotellet er det en liten kunstgress fotballbane, basketballbane og det er lekeplass for mindreårige barn, med sklier og husker med mere.
- Hver gang du overnatter ved Trondheim Leilighetshotell, sparer du penger.
ANKOMST - INNSJEKK
Hvordan finner jeg dere?
- Dersom du kommer med bil, anbefaler vi deg å sjekke på Google Maps, eller se kart og beskrivelse på vår hjemmeside.
Stengt ytterdør til hotellet?
- Verden har vært igjennom en lang pandemi og det har lært oss å ta ekstra hensyn til våre gjester og fortsatt følge smittevernregler. Derfor har vi valgt å ha stengt ytterdør til hotellet. Det medfører at gjester som kommer til vårt hotell, vil finne et messingskilt på venstre side av inngangsdøren, med informasjon om å ringe til vår resepsjon (+47) 73 500 700. Da kommer du i kontakt med vår resepsjonist, som åpner ytterdøra og sjekker deg inn.
- Vi kan tilby en kontaktløs innsjekking eller en personlig innsjekking.
- Et annet viktig moment med låst inngangsdør, er at ingen fremmede personer kommer inn i bygget og det medfører at vi øker sikkerheten betraktelig for våre gjester.
- Ved innsjekking får du nøkler til leiligheten. Den samme nøkkel passer også til inngangsdøren.
- Ved innsjekking skal du fylle ut et innsjekkingsformular som ligger på salongbordet i leiligheten.
- Vi kan tilby en kontaktløs innsjekking eller en personlig innsjekking.
- Et annet viktig moment med låst inngangsdør, er at ingen fremmede personer kommer inn i bygget og det medfører at vi øker sikkerheten betraktelig for våre gjester.
- Ved innsjekking får du nøkler til leiligheten. Den samme nøkkel passer også til inngangsdøren.
- Ved innsjekking skal du fylle ut et innsjekkingsformular som ligger på salongbordet i leiligheten.
Når kan jeg sjekke inn og ut?
- Din leilighet vil være vasket og klargjort for innsjekking i fra kl. 16:00 på ankomstdagen.
- Normal utsjekking er senest kl. 12:00 og normal innsjekking er tidligst i fra kl. 16:00 på ankomstdagen. Hvis gjester sjekker ut tidligere, så kan innsjekking også skje tidligere.
Senest innsjekking er kl. 22:00. Innsjekking etter dette tidspunkt må avtales særskilt med resepsjonen på forhånd.
- Tidlig innsjekking og sen utsjekking er avhengig av tilgjengelighet.
- Normal utsjekking er senest kl. 12:00 og normal innsjekking er tidligst i fra kl. 16:00 på ankomstdagen. Hvis gjester sjekker ut tidligere, så kan innsjekking også skje tidligere.
Senest innsjekking er kl. 22:00. Innsjekking etter dette tidspunkt må avtales særskilt med resepsjonen på forhånd.
- Tidlig innsjekking og sen utsjekking er avhengig av tilgjengelighet.
Hva er åpningstidene deres?
- Vi har åpent 24 timer i døgnet, 365 dager i året.
Er det mulig å oppbevare bagasjen før jeg flytter inn eller etter jeg flytter ut?
- Det er mulig å sette inn din bagasje på vårt hotell, før du flytter inn og etter at du har flyttet ut, for en kortere periode. Oppbevaring av bagasje skjer på eget ansvar. Vennligst ta kontakt med vår resepsjon for avtale.
- Vi har ingen aldersgrense for å booke og bo i våre leiligheter. Hvis det er mindreårige, så trenger vi aksept i fra foresatte.
AVREISE - UTSJEKK
Hvordan sjekker jeg ut ved avreise?
- Du kontakter vår resepsjon på telefon 73 500 700, for levering av nøkler med mere, hvis det ikke er gjort en særskilt avtale.
Trenger jeg å rengjøre leiligheten før utsjekk?
- Vi rengjør din leilighet når du sjekker ut. Det eneste du trenger å gjøre er å forsikre deg at du har fått med deg personlig eiendeler og har kastet all søppel. Glass og flasker settes på kjøkkengolvet. Vi setter pris på om du fyller og starter oppvaskmaskinen, før du drar fra leiligheten.
Jeg har glemt igjen noe i leiligheten!
- Vennligst send en epost til post@tlh.no , så vil vi lete og gi beskjed så raskt som mulig. Finner vi gjenglemt ting, så kan vi ettersende mot betaling, eller du kan komme å hente det hos oss.
- Vi beholder gjenglemte ting i 1 måned.
- NB: vi beholder ikke mat og drikke pga, hygiene og vi beholder heller ikke badeprodukter som såpe, shampoo og balsam.
- Vi beholder gjenglemte ting i 1 måned.
- NB: vi beholder ikke mat og drikke pga, hygiene og vi beholder heller ikke badeprodukter som såpe, shampoo og balsam.
BETALINGSBETINGELSER
Hvordan kan jeg betale?
- Betaling av oppholdet skjer senest ved ankomst og eventuell fakturering til firmakunder, skal være avtalt på forhånd.
Hvilke betalingskort aksepterer dere?
- BankAxept
- Visma
- Mastercard/Eurocard
- Diners/Discover
- American Express
- JCB
- Unionpay
- Du kan også betale med VIPPS til nummer 89348 og merker betalingen med ditt navn.
- Du kan også forhåndsbetale oppholdet med bankoverførsel til vår bankkonto nr. 8601 85 24491. Du merker overførsel med navn på bestiller.
- Skal oppholdet faktureres, må dette godkjennes av vår regnskapsavdeling i god tid før ankomst.
- Visma
- Mastercard/Eurocard
- Diners/Discover
- American Express
- JCB
- Unionpay
- Du kan også betale med VIPPS til nummer 89348 og merker betalingen med ditt navn.
- Du kan også forhåndsbetale oppholdet med bankoverførsel til vår bankkonto nr. 8601 85 24491. Du merker overførsel med navn på bestiller.
- Skal oppholdet faktureres, må dette godkjennes av vår regnskapsavdeling i god tid før ankomst.
Må jeg betale depositum?
- Generelt betales ikke depositum, men i enkelte tilfeller forbeholder vi oss retten til å kreve depositum eller garanti.
Hvilke avbestillingsregler gjelder?
- Hvis din bestilling er gjort direkte til hotellet, vennligst kontakt oss på epost post@tlh.no
- Du kan avbestille uten noen gebyrer 72 timer før ankomst. Avbestilling etter dette tidspunkt kan medføre at du må betale for bestilt opphold, under forutsetning av at vi ikke greier å leie ut leiligheten til andre gjester, for samme periode og pris.
- Hvis du har bestilt gjennom en tredjepart, må alle endringer og kanselleringer gjøres gjennom dem.
- Alle avbestillinger må skje skriftlig.
- Du kan avbestille uten noen gebyrer 72 timer før ankomst. Avbestilling etter dette tidspunkt kan medføre at du må betale for bestilt opphold, under forutsetning av at vi ikke greier å leie ut leiligheten til andre gjester, for samme periode og pris.
- Hvis du har bestilt gjennom en tredjepart, må alle endringer og kanselleringer gjøres gjennom dem.
- Alle avbestillinger må skje skriftlig.
UNDER OPPHOLDET
Tilbyr dere parkering?
- Det er offentlig gateparkering utenfor hotellet og rundt hele kvartalet.
Er det lov å røyke i leiligheten?
- Det er røykeforbud i alle våre leiligheter. Det medfører at gjesten må gå ut av sin leilighet, for å røyke. Vi oppfordrer deg til å ta hensyn til andre gjester ved røyking på balkong, i bakgård og ved inngangsparti. Røyking gjennom vindu skal ikke forekomme. Dersom røykeforbudet ikke respekteres, vil du bli avkrevd et gebyr.
Må jeg ta med sengetøy og håndklær?
- Nei.
Du kommer til ferdig oppreide senger og håndklær ligger i garderobeskapene i leiligheten.
Du kommer til ferdig oppreide senger og håndklær ligger i garderobeskapene i leiligheten.
Kan vi arrangere fest og når skal det være stille?
- Nachspiel er helt uaktuelt.
- Vi setter pris på at du ikke inviterer til fest.
- Rolig sammenkomst frem til kl. 22:00, etter avtale med resepsjon aksepteres. Det innebærer at andre gjester ikke skal forstyrres.
- Mellom kl. 22:00 og 08:00 skal det være stille.
- Alle som overnatter i våre leiligheter, må av sikkerhetsmessige grunner være registret, gjennom utfylt innsjekkingsformular.
- Brudd på reglene kan medføre utkastelse og betalt leie refunderes ikke og i helt spesielle tilfeller kan det bli krevd gebyr for ordensforstyrrelse.
- Vi setter pris på at du ikke inviterer til fest.
- Rolig sammenkomst frem til kl. 22:00, etter avtale med resepsjon aksepteres. Det innebærer at andre gjester ikke skal forstyrres.
- Mellom kl. 22:00 og 08:00 skal det være stille.
- Alle som overnatter i våre leiligheter, må av sikkerhetsmessige grunner være registret, gjennom utfylt innsjekkingsformular.
- Brudd på reglene kan medføre utkastelse og betalt leie refunderes ikke og i helt spesielle tilfeller kan det bli krevd gebyr for ordensforstyrrelse.
Vaskes leiligheten under oppholdet?
- Våre stuepiker/renholdere kommer 2 eller 3 ganger pr. uke eller etter avtale og skifter håndklær og tar ut søppel.
- 1 gang pr. uke skifter de sengeklær på sengen.
- Våre stuepiker etterfyller forbruksvarer som såpe, vasketablett, toalettpapir, søppelposer, kjøkkenhåndkle, kjøkkenklut, kaffe, kaffefilter, te og sukker.
- 1 gang pr. uke skifter de sengeklær på sengen.
- Våre stuepiker etterfyller forbruksvarer som såpe, vasketablett, toalettpapir, søppelposer, kjøkkenhåndkle, kjøkkenklut, kaffe, kaffefilter, te og sukker.
Vask av leiligheten ved utflytting?
- Ved avreise kommer våre stuepiker/renholdere og vasker leiligheten.
Hvordan kan jeg kildesortere søppel og hvor skal det kastes?
- Vi i Trondheim leilighetshotell AS ønsker å ta vare på miljøet sammen med våre gjester.
Vi legger til rette for å benytte egnede søppelbeholdere som står i portrommet i bakgården, til følgende restavfall:
- Matavfall
- Plastikk
- Restavfall
- Papir
Papp, glass, metall, flasker fjernes av våre stuepiker eller settes ved søppelbeholdere.
Vi henstiller alle våre gjester om å holde en fornuftig romtemperatur i leiligheten og lufte uten unødvendig bruk av energi.
Takk for at du hjelper oss å ta vare på miljøet.
Vi legger til rette for å benytte egnede søppelbeholdere som står i portrommet i bakgården, til følgende restavfall:
- Matavfall
- Plastikk
- Restavfall
- Papir
Papp, glass, metall, flasker fjernes av våre stuepiker eller settes ved søppelbeholdere.
Vi henstiller alle våre gjester om å holde en fornuftig romtemperatur i leiligheten og lufte uten unødvendig bruk av energi.
Takk for at du hjelper oss å ta vare på miljøet.
Hvis jeg oppdager at noe som er i stykker eller ikke fungerer i leiligheten, hvem skal jeg kontakte?
- Vennligst ta kontakt med vår resepsjon på epost post@tlh.no eller
ring 73 500 700, så sender vi vår vaktmester, som order avviket.
Vi setter stor pris på å få din tilbakemelding, slik at vi kan få utbedret forholdet.
ring 73 500 700, så sender vi vår vaktmester, som order avviket.
Vi setter stor pris på å få din tilbakemelding, slik at vi kan få utbedret forholdet.
Kan jeg forlenge mitt opphold?
- Dersom du ønsker å forlenge ditt opphold, vennligst ta kontakt med vår resepsjon på post@tlh.no eller telefon 73 500 700, vi vil mer enn gjerne hjelpe deg.
Er dere tilgjengelig i helger og høytidsdager?
- Vi er tilgjengelig, det er bare å ta kontakt hvis du trenger noe.
Hvor kan jeg få tilsendt posten min?
- Hotellet har egne postkasser til våre gjester, som får utlevert egen nøkkel til postkassen.
SIKKERHET
Hvordan er leiligheten brannsikret?
- Det finnes et brannslukningsapparat i hver leilighet.
- Det finnes en brannslange i hver etasje i Trappeoppgangen.
- Hvert rom i hver leilighet har en branndetektor, som er koblet til en brannalarmsentral.
- Hele bygget har et heldekkende brannalarmanlegg.
- Leietaker er ansvarlig for å opptre aktsomt ved matlaging og bruk av åpen ild i ildsteder.
- Ved falske alarmer utløst av leietaker, påløper det det gebyr.
- Som beboer er du pliktig å sette deg inn i Trondheim Leilighetshotell sin branninstruks. Oversikt over rømningsveier finner du nær inngangsdøren din.
- Et hvert forsøk på å demontere røykvarslere i leiligheten din kan føre til at du blir stilt til ansvar for alle skader og konsekvenser hvis det oppstår en brann.
- Det finnes en brannslange i hver etasje i Trappeoppgangen.
- Hvert rom i hver leilighet har en branndetektor, som er koblet til en brannalarmsentral.
- Hele bygget har et heldekkende brannalarmanlegg.
- Leietaker er ansvarlig for å opptre aktsomt ved matlaging og bruk av åpen ild i ildsteder.
- Ved falske alarmer utløst av leietaker, påløper det det gebyr.
- Som beboer er du pliktig å sette deg inn i Trondheim Leilighetshotell sin branninstruks. Oversikt over rømningsveier finner du nær inngangsdøren din.
- Et hvert forsøk på å demontere røykvarslere i leiligheten din kan føre til at du blir stilt til ansvar for alle skader og konsekvenser hvis det oppstår en brann.
Hvordan er inngangspartier sikret?
- Det er beboernes ansvar at inngangsdøren holdes lukket til enhver tid.
- Bygger er skallsikret med godkjente lås i hoveddør og inngangsdører.
- Det er i tillegg porttelefon/ringeklokker for å kommunisere fra gatenivå.
- Bygger er skallsikret med godkjente lås i hoveddør og inngangsdører.
- Det er i tillegg porttelefon/ringeklokker for å kommunisere fra gatenivå.
Hvorfor er det stengt ytterdør til hotellet?
- Verden har vært igjennom en pandemi som har medført at vi som et av få hoteller i Norge, har innført låste ytterdører.
- Dette har vi gjort bevisst for å sikre våre gjester best mulig mot smitte.
- Vi kan tilby en kontaktløs innsjekking eller en personlig innsjekking.
- Vi sitter i resepsjonen og ser når gjesten kommer.
- Ved å ha låste ytterdører, så skal ingen fremmede personer komme inn i bygget og det medfører at vi øker sikkerheten betraktelig for våre gjester.
- Dette har vi gjort bevisst for å sikre våre gjester best mulig mot smitte.
- Vi kan tilby en kontaktløs innsjekking eller en personlig innsjekking.
- Vi sitter i resepsjonen og ser når gjesten kommer.
- Ved å ha låste ytterdører, så skal ingen fremmede personer komme inn i bygget og det medfører at vi øker sikkerheten betraktelig for våre gjester.
Annet
Annet
- Trondheim Leilighetshotell forbeholder seg retten til å nekte personer ifølge våre generelle betingelser.
- Våre leiligheter skal brukes til beboelse.
- Bruk av leiligheten til aktivitet som strider mot norsk lov, vil medføre
avslutning av leie og bortvisning. Innbetalt beløpt vil ikke bli refundert.
- Våre leiligheter skal brukes til beboelse.
- Bruk av leiligheten til aktivitet som strider mot norsk lov, vil medføre
avslutning av leie og bortvisning. Innbetalt beløpt vil ikke bli refundert.